Thomas Gramstad skreiv 21.03.2023 22:10:
Det umiddelbare og opplagte er jo "annotere". Er det noen spesiell grunn til at du styrer unna det?
Tja, ein grunn er at eg ikkje hadde det i mitt (norske) vokabular. Det står heller ikkje i Nynorskordboka eller Bokmålsordboka (men i NAOB).
Det er så klart ei mogleg løysing, men eg rekar med det er ganske framand framandord også for andre, så eg vil helst unngå det.