Åsmund Skjæveland aasmunds@fys.uio.no skreiv i innlegget news:1067685396.4138.7.camel@localhost.localdomain:
Eg foreslår at «merkelapp» vert ført opp som ei omsetjing av "label". Av ein eller annan grunn synest eg det høyrest litt rotnorskare ut enn «etikett».
Eg er einig. Eg skal endra dette i Mozilla og eventuelt andre program eg er ansvarlig for, og som brukar ordet.
Det heiter forresten «merkelapp» på nynorsk òg (altso ikkje «merkjelapp»).