Tysdag 18. juni 2002 17:04 skreiv Herman Robak:
Er det noen som kunne tenke seg å gjøre det?
Si ja! :-) Det er hyggelig å hilse på nye folk. Særlig hvis du har tid til å korrespondere jevnlig med dem...
Eg har svart Jakob, med informasjon om i18n.skulelinux.no og e-postlistene. Samstundes har eg etterlyst ledige oppgåver på nynorsklista. (Det er mange ledige oppgåver, men i samarbeid med rettleiarane bør me prioritera litt.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes