---------- Forwarded message ---------- Date: Mon, 17 Jun 2002 16:17:57 +0200 From: Jakob Breivik Grimstveit jakob@grimstveit.net To: hermanr@student.matnat.uio.no Subject: Bistand oversetjing av Skolelinux
Eg melder meg med dette som frivillig fotsoldat for oversetjing i samband med Skolelinux-prosjektet. Send meg informasjon, så skal eg hive meg rundt.
Ventar på snarleg svar.
[Herman Robak]
---------- Forwarded message ---------- Date: Mon, 17 Jun 2002 16:17:57 +0200 From: Jakob Breivik Grimstveit jakob@grimstveit.net To: hermanr@student.matnat.uio.no Subject: Bistand oversetjing av Skolelinux
Eg melder meg med dette som frivillig fotsoldat for oversetjing i samband med Skolelinux-prosjektet. Send meg informasjon, så skal eg hive meg rundt.
Ventar på snarleg svar.
-- Vyrdsamt... Jakob Breivik Grimstveit, jakob@grimstveit.net, www.grimstveit.net/jakob/ Morvikbotn 341, 5122 Morvik. Heim: +47 55195667, mob: +47 48298152
Press all the keys at once to continue...
Har han fått informasjon? Det fremgår ikke fra din mail?
On 18 Jun 2002, Petter Reinholdtsen wrote:
[Herman Robak]
---------- Forwarded message ---------- Date: Mon, 17 Jun 2002 16:17:57 +0200 From: Jakob Breivik Grimstveit jakob@grimstveit.net To: hermanr@student.matnat.uio.no Subject: Bistand oversetjing av Skolelinux
...klipp...
Har han fått informasjon? Det fremgår ikke fra din mail?
Nei, det har han ikke. Og, ja, det burde fremgått av min mail. Er det noen (veiledere, er dere der?) som vil briefe ham? Jeg kan godt sende standardsvar til alle nykomlingene, men det hadde vært hyggeligere om jeg kunne delegere til noen på lista å gi personlige svar og litt veiledning.
Er det noen som kunne tenke seg å gjøre det?
Si ja! :-) Det er hyggelig å hilse på nye folk. Særlig hvis du har tid til å korrespondere jevnlig med dem...
Ja! Jeg vil også gjerne oversette, jeg har tid og alt mulig! Men trenger litt veiledning:-) On Tuesday, June 18, 2002, at 05:04 PM, Herman Robak wrote:
On 18 Jun 2002, Petter Reinholdtsen wrote:
[Herman Robak]
---------- Forwarded message ---------- Date: Mon, 17 Jun 2002 16:17:57 +0200 From: Jakob Breivik Grimstveit jakob@grimstveit.net To: hermanr@student.matnat.uio.no Subject: Bistand oversetjing av Skolelinux
...klipp...
Har han fått informasjon? Det fremgår ikke fra din mail?
Nei, det har han ikke. Og, ja, det burde fremgått av min mail. Er det noen (veiledere, er dere der?) som vil briefe ham? Jeg kan godt sende standardsvar til alle nykomlingene, men det hadde vært hyggeligere om jeg kunne delegere til noen på lista å gi personlige svar og litt veiledning.
Er det noen som kunne tenke seg å gjøre det?
Si ja! :-) Det er hyggelig å hilse på nye folk. Særlig hvis du har tid til å korrespondere jevnlig med dem...
-- Herman Robak
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Tonje Østby Kreativ Mac'er -Macbrukere er ikke som andre Unixbrukere.
[Herman Robak]
Er det noen (veiledere, er dere der?) som vil briefe ham? Jeg kan godt sende standardsvar til alle nykomlingene, men det hadde vært hyggeligere om jeg kunne delegere til noen på lista å gi personlige svar og litt veiledning.
Det er antagelig bedre med standardsvar med en gang og potensiale for personlig oppfølging senere, enn total stillhet inntil noen av veilederne melder seg.
Jeg synes altså du bør sende alle interessere direkte til til <URL: http://i18n.skolelinux.no/ >.
Tysdag 18. juni 2002 17:04 skreiv Herman Robak:
Er det noen som kunne tenke seg å gjøre det?
Si ja! :-) Det er hyggelig å hilse på nye folk. Særlig hvis du har tid til å korrespondere jevnlig med dem...
Eg har svart Jakob, med informasjon om i18n.skulelinux.no og e-postlistene. Samstundes har eg etterlyst ledige oppgåver på nynorsklista. (Det er mange ledige oppgåver, men i samarbeid med rettleiarane bør me prioritera litt.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes