Måndag 4. april 2005 15:55 skreiv Axel Bojer:
Behøves ikke. I ordlista står det allerede: reboot -> omstart. Og jeg tror det har stått der en stund ... (Uten at jeg skal si jeg kan den på rams :-)
Det var eg som la det (og dei tre DVD-termane) inn for eit par timar sidan :-) (Men det burde ha stått der frå før, ja.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes