Noen som er uenige i at f.eks. Omstart blir oversatt for reboot på fellesordlisten? Og hvis ikke, er det noen som har mulighet til å gjøre det?
søndag 03 april 2005, 17:27, skrev Terance Edward Sola: | Noen som er uenige i at f.eks. Omstart blir oversatt for reboot på | fellesordlisten? Og hvis ikke, er det noen som har mulighet til å gjøre | det?
Behøves ikke. I ordlista står det allerede: reboot -> omstart. Og jeg tror det har stått der en stund ... (Uten at jeg skal si jeg kan den på rams :-)
-Axel
Måndag 4. april 2005 15:55 skreiv Axel Bojer:
Behøves ikke. I ordlista står det allerede: reboot -> omstart. Og jeg tror det har stått der en stund ... (Uten at jeg skal si jeg kan den på rams :-)
Det var eg som la det (og dei tre DVD-termane) inn for eit par timar sidan :-) (Men det burde ha stått der frå før, ja.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
mandag 04 april 2005, 16:06, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes: | Måndag 4. april 2005 15:55 skreiv Axel Bojer: | > Behøves ikke. I ordlista står det allerede: | > reboot -> omstart. | > Og jeg tror det har stått der en stund ... | > (Uten at jeg skal si jeg kan den på rams :-) | | Det var eg som la det (og dei tre DVD-termane) inn for eit par timar | sidan :-)
Ah. På det viset :-) Da tok jeg altså feil, da :-)
| (Men det burde ha stått der frå før, ja.)
Hehe. Ja, det er sikkert mange ord vi har oversett ennå. Særlig «grunnorda» er det vel lett å glemme ...
Mvh Axel Bojer