* Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2008-07-31]:
Når me først får ein nettstad, hadde det vore fint å fått flytta alle mulig omsettingsinfo der (for eksempel dei språklige retningslinjene, info om sjølve prosjektet/prosjekta, info om korleis bruka KBabel/Lokalize osv.)
Jepp - alt på et sted er bra.
Det vil vera ein fordel om me får eit domenenamn som reflekterer innhaldet i omsettingsprosjektet. Adressene me no har på skolelinux.no får gjerne folk til å tru at me har noko med Skulelinux å gjera (!), eller berre driv med omsetting for Skulelinux.
Ja, jeg tror også det er veldig viktig - at vi løsriver oss litt fra Linux.
Hans