Håvard Korsvoll wrote:
Orsak to e-postar. Klumsa til å trykke på send før eg starta å skrive. :-)
Axel Bojer skrev:
OVERSIKT
Som svar på postinger til i18n-no-lista, fikk behov for å samle informasjonene litt. Fyll gjerne ut videre :-) Såvidt jeg ser dreier dette seg om koordinering av:
Oversettelse av:
- Gnome
- KDE
- Ubuntus egne programmer
- Installasjonsrutinene for Debian
Omsetjing av debian-installer har eg styra med ein del. Samleside for all omsetjing av debian-installer finn ein her [1]. Uthenting av trunk-versjonen med svn står skildra her [2]. Koordinator for omsetjing av debian-installer er Christian Perrier bubulle@debian.org
[1] http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html [2] http://www.debian.org/devel/debian-installer/svn
Hvilken debian-installer? Sarge? Stable? Ubuntu-installeren skal være ferdig og upstreams nå, såvidt jeg vet.
Jeg har også allerede slått antatt ansvarlige for at pakker som i Debian er oversatt, av uante grunner ikke er oversatt i Ubuntu. Satser på å møte og slå dem i.p. på Debconf.
mvh Karianne