j
k
j a
j l
Hei. Jeg oppgraderte systemet mitt (Kubuntu 8,10) nylig, og det ser ut til at Localize er blitt byttet ut. jeg har versjon 0.2. Den virker noe begrenset. Hvilken versjon bør jeg ha, og hvor får jeg tak i den?
Hilsen Bjørn
Back to the thread
Back to the list