Hei. Jeg oppgraderte systemet mitt (Kubuntu 8,10) nylig, og det ser ut til at Localize er blitt byttet ut. jeg har versjon 0.2. Den virker noe begrenset. Hvilken versjon bør jeg ha, og hvor får jeg tak i den?
Hilsen Bjørn
Laurdag 22 november 2008 skreiv Bjørn Kvisli:
Hei. Jeg oppgraderte systemet mitt (Kubuntu 8,10) nylig, og det ser ut til at Localize er blitt byttet ut. jeg har versjon 0.2. Den virker noe begrenset. Hvilken versjon bør jeg ha, og hvor får jeg tak i den?
Du bør ha den nyaste versjonen, enten frå stable eller frå trunk (trunk inneheld meir funksjonalitet og er generelt betre, men du kan vera uheldig og få ein ikkje-fungerande versjon). Som med alt som gjeld KDE, finn du det i SVN-lageret til KDE. Lokalize ligg under «kdesdk».
Søndag 23 november 2008 00:20:02 skrev Karl Ove Hufthammer: or får jeg tak i den?
Du bør ha den nyaste versjonen, enten frå stable eller frå trunk (trunk inneheld meir funksjonalitet og er generelt betre, men du kan vera uheldig og få ein ikkje-fungerande versjon). Som med alt som gjeld KDE, finn du det i SVN-lageret til KDE. Lokalize ligg under «kdesdk».
Jeg installerte på nytt fra distribusjonen og nå er den i orden. -Bjørn