[i18n-no] Søppelpostmeldinger eller søppelmeldinger?
Karol Ptasinski
15 Apr
2013
15 Apr
'13
12:23 p.m.
Hei, ser på lista at spam = søppelpost, men hvordan oversette "spam
messages"? Microsoft ser ut til å bruke "søppelpostmeldinger",
"søppelmeldinger" opptrer også på diverse steder. Hva anbefales?