onsdag 14 august 2002, 09:22, skrev Axel Bojer:
Jeg personlig er ikke særlig glad i disse automatiske registreringssystemene, og vil foretrekke å motta feilrapporter som vanlig e-post. Kan ikke forstå at det skulle ta mer tid, men heller at det senker terskelen for innsending av feil ... Iallefall hvis det blir meg som blir ansvarlig for feilretting, men det kanskje det ikke blir ... :-)
Effekten av å registerer at man _har_ fikset den mangelfulle oversettelsen og det at de som ønsker å rapportere en mangel faktisk kan se at andre allerede har meldt i fra - gjør at man sparer masse tid. Man skal ikke undervurdere hva som skjer når 100-vis, og hva 1000-vis av brukere vil sende av epost om samme mangel når f.eks. OpenOffice installeres på 4000 datamaskiner i videregående skoler i Akershus.
-- Knut