j
k
j a
j l
Alle omsetjingane vĂ¥re fram til no, seint i kveld, er sende inn til KDE og vil koma med i KDE 3.3. Godt jobba, og god natt!
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Back to the thread
Back to the list