Alle omsetjingane våre fram til no, seint i kveld, er sende inn til KDE og vil koma med i KDE 3.3. Godt jobba, og god natt!
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Wednesday 4. August 2004 23:56, wrote Gaute Hvoslef Kvalnes:
Alle omsetjingane våre fram til no, seint i kveld, er sende inn til KDE og vil koma med i KDE 3.3. Godt jobba, og god natt!
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Det var hyggelig å høre. Håper vi har fått gjort ferdig en god del. Da er det ikke så mye igjen ;)
God natt.
torsdag 05 august 2004, 00:01, skrev Sven Harald Klein Bakke:
Håper vi har fått gjort ferdig en god del. Da er det ikke så mye igjen ;)
Ja. Vi må berømme for ekstra god innsats midt i ferien til mange. Takk!
Allikevel er det fra 20 000 til 30 000 strenger igjen i forhold til prioriteringslista. Nok en gang ligger den nynorske oversettelsen forran bokmål :-)
Status: http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/ http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/
Prioriteringslista: http://i18n.skolelinux.no/prioritering.html
Vi får håpe vi klarer å hente inn det viktigste i august :-)
mvh Knut
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
torsdag 5. august 2004, 01:19, skrev Knut Yrvin:
torsdag 05 august 2004, 00:01, skrev Sven Harald Klein Bakke:
Håper vi har fått gjort ferdig en god del. Da er det ikke så mye igjen ;)
Vi får håpe vi klarer å hente inn det viktigste i august :-)
Det kommer nok. Selv sitter jeg som dataansvarlig på Norges største katteutstilling[0] i Ekeberg idrettshall til helgen og har hatt mye å gjøre i den forbindelsen.
Bjørn
[0] http://www.nrr.no/SWS2004/ :-)