On Wed, 2017-02-22 at 19:32 +0100, Karl Ove Hufthammer wrote:
KDE-programmet Dolphin har nyleg fått ein ny funksjon kalla «stash». Dette er kort sagt ei mellombels, virtuell mappe der ein kan putta filer og mapper for seinare flytting til ekte mapper. Det er litt som utklippstavlefunksjonen, berre for filer og mapper. Sjå https://community.kde.org/GSoC/2016/StatusReports/ArnavDhamija#A_Stas h_KIO_Slave_for_making_discontinuous_file_selections for meir informasjon.
Forslag til kva me kan kalla dette på norsk?
tja... "gøyme unna", "leggje til sides", "stikke unna"?
ser ut til å vere viktig å skilje mellom å "gøyme unna ei fil" og "gøyme eit filutplukk". filene i seg sjølv vert jo ikkje gøymt.