Tysdag 6. november 2001 15:21 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Eg trur danskane snakkar om 'faneblade', og eg har sett 'arkfane' på norsk. Microsoft brukar 'kategori', men dette passar ikkje alle plassar. Førebels har eg brukt 'arkfane'.
Eg har brukt 'side'. (Det er vel sjeldan snakk om den fysiske 'fliken', men heller sjølve sida med innhald.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes