On Thu, 12 Aug 2004 19:06:59 +0200 (CEST), Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no wrote:
On Wed, 2004-08-11 at 16:51 +0200, Axel Bojer wrote:
i Mozilla kallar ein dette "gestures" på engelsk, og eg synest "gest" er eit godt norsk ord som ikkje vert brukt så ofte, men som likevel dei
<klypp>
Sjølv har eg nytta "muserørsler" for "mouse gestures".
Med helsing, Y J Landro