[Lars Risan]
etter at Skolelinux kollapset,
Men Skolelinux har ikke kollapset. Det jobbes hardt med utvikling av neste utgave, men de fleste utviklerne sitter i Tyskland i dag.
Den gamle norske epostlisten linuxiskolen@ er riktignok lagt brakk, men utviklerdiskusjonene fortsetter på <URL: http://lists.debian.org/debian-edu/ >. Hvis du vil ha oppdateringer fra Skolelinux bør du følge med på URL:http://lists.debian.org/debian-edu-announce/.
Det planlegges utviklersamling i Oslo i februar for de som vil være med, se <URL: http://www.friprogramvareiskolen.no/Gathering/2012-02-10-12-Oslo >. Prosjektet har desverre gått fri for penger, så det er litt mer
smalhans enn for noen år siden. Vi tar gjerne imot donasjoner, se <URL: http://www.linuxiskolen.no/slxdebianlabs/donations.html >. Vi tar også gjerne imot flere medlemmer i foreningen som organiserer utviklingen, se <URL: http://medlem.friprogramvareiskolen.no/ >.