Hva med 'kommentartekst' som jeg foreslo?
Arne ----- Original Message ----- From: "Karl Ove Hufthammer" lister@huftis.org To: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Friday, August 09, 2002 8:05 PM Subject: Re: [i18n-no] ruby tekst, ruby dialog. Hvem husker Rolling Stones?
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OFE41D22C1.FF55383A-ONC1256C0E.003C78FF@akershus-f.kommune.n o:
Vi synes forøvrig «overtekst» høres fint ut. (Karl-Ove, du mente det også kan stå på siden?)
Det stemmer. Sjå XHTML 1.1-standarden.
-- Karl Ove Hufthammer
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no