Bra å se framgang. Noen kommentarer:
[Axel Bojer]
- «Databasen» på tyge ...
Dette er ingen ordentlig database, men en tekstfil, noe som nok bidrar til de problemene vi har med å endre oppføringer i etterkant, systematisere/rangere/autorisere dobbeltoppføringer mm.
Hvorfor tror du lagringsmekanismen har betydning for de problemene vi ser? Slik jeg ser det er problemets elementer "e-post -> {processeringsprogram} -> {lagring}", og problemet er hvordan {processeringsprogram} oppfører seg, ikke hvordan resultatet lagres. Det er dermed her endringen må gjøres, og å bytte ut {lagring} fra til til SQL vil kanskje gjøre det enklere å endre på {processeringsprogram}, men ikke påvirke eksistensen av eventuelle problemer i {processeringsprogram}.
- Hvordan er det med sikkerhetskopier for de ulike nettsidene vi bruker?
Med en felles plassering gjøres dette kanskje enklere? Mer sårbart kanskje også ...
Alioth blir sikkerhetskopiert. Vet ikke noe om de andre.
Vennlig hilsen,