mandag 27. mars 2006, 18:06, skrev Petter Reinholdtsen:
I følge IRC-loggen fra forrige stavekontrollmøte skal det være stavekontrollmøte på IRC-kanalen #spell-norweigan (freenode/irc.debian.org) i dag kl. 18:00 +0100.
Jeg finner ingen info på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060327. Betyr det at alle møttes for en time og at jeg tabbet meg ut siden da jeg glemte overgang til sommertid da vi fastsatte tidspunktet, eller at alle har glemt møtet?
Referatet fra forrige møte, URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306, nevner ikke tidspunkt for nytt møte. Kan det ha noe med saken å gjøre?
På IRC-kanalen er nå kun meg, Falcone og sparre.
Har meldt meg på nå :-/
-Axel