I følge IRC-loggen fra forrige stavekontrollmøte skal det være stavekontrollmøte på IRC-kanalen #spell-norweigan (freenode/irc.debian.org) i dag kl. 18:00 +0100.
Jeg finner ingen info på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060327. Betyr det at alle møttes for en time og at jeg tabbet meg ut siden da jeg glemte overgang til sommertid da vi fastsatte tidspunktet, eller at alle har glemt møtet?
Referatet fra forrige møte, URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306, nevner ikke tidspunkt for nytt møte. Kan det ha noe med saken å gjøre?
På IRC-kanalen er nå kun meg, Falcone og sparre.
Vennlig hilsen,
mandag 27. mars 2006, 18:06, skrev Petter Reinholdtsen:
I følge IRC-loggen fra forrige stavekontrollmøte skal det være stavekontrollmøte på IRC-kanalen #spell-norweigan (freenode/irc.debian.org) i dag kl. 18:00 +0100.
Jeg finner ingen info på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060327. Betyr det at alle møttes for en time og at jeg tabbet meg ut siden da jeg glemte overgang til sommertid da vi fastsatte tidspunktet, eller at alle har glemt møtet?
Referatet fra forrige møte, URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306, nevner ikke tidspunkt for nytt møte. Kan det ha noe med saken å gjøre?
På IRC-kanalen er nå kun meg, Falcone og sparre.
Har meldt meg på nå :-/
-Axel
Referat fra møtet og agenda for neste møte, som vi fastsatte til om en uke ligger her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27?action=show
Håper så mange som mulig kan komme neste gang. Nettredaktøren av http://synonymer.merg.net, Espen Talberg, er anmodes spesielt om å komme :-)
Mvh Axel Bojer