Av ren nysgjerrighet; hvorfor brukes ikke Facebook?
Det virker på meg som "alle" er der fra før av :)
Med vennlig hilsen Dan Åsen Hansen
lør. 11. apr. 2020 kl. 20:10 skrev Thomas Gramstad < thomas.gramstad@ub.uio.no>:
On Sat, 11 Apr 2020, Johnny A. Solbu wrote:
On Saturday 11 April 2020 09:57, Petter Reinholdtsen wrote:
For et år siden annonserte Johnny Solby at det er opprettet en IRC-kanal på irc.oftc.net / irc.debian.org for oss oversettere
Jeg husker også at Karl Ove Hufthammer lurte på hva som var galt med å bruke «#i18n-no» som allerede fantes på freenode.
Det var min første tanke også. Hvorfor ikke bruke freenode der "alt annet" foregår?
Er det evt mulig å automatisk distribuere frem og tilbake mellom de to IRC-nodene slik at det blir samme kanal/innhold begge steder?
Og til slutt: Kanskje IRC-kanalen bør bytte navn til l10n-no i tråd med at epostlisten har gjort det?
-- Thomas Gramstad thomas@gramstad.no "Briefly, nothing and nobody in the Culture is exploited." -- Iain M Banks _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org