[Sjur Nørstebø Moshagen]
Eg ser ingen grunn til at den noverande samiske stavekontrollen (ordlista) skulle falla ut - han er god nok til dagleg bruk, og det endrar seg ikjke sjølv om Debian og Ubuntu endrar seg. Eller er det noko eg har misforstått?
Min kommentar er basert på antagelsen om at hunspell vil bli oppdatert også i årene fremover og at stavekontrollpakkene for ulike språk i ny og ne må oppdateres tilsvarende for å fortsatt fungere. Hvis slik oppdatering ikke gjøres for hunspell-se, vil den til slutt bli fjernet fra Debian og Ubuntu.
Vennlig hilsen,