Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200504222040.13472.axelb@skolelinux.no:
escaped, altså som i \ for \ hva kaller vi det?
«Verna»?
I «.» i regulære uttrykk vert punktumet *verna* (mot å tolkast som eit vilkårlig teikn), og vert derfor tolka «bokstavlig».
Bokmål kan bruka «beskyttet», men eg synest «vernet» er betre der òg.