Hmm. Må snart vurdere å samle opp ord før jeg sender, men drister meg til en til:
escaped, altså som i \ for \ hva kaller vi det?
-Axel
On Fri, Apr 22, 2005 at 08:40:13PM +0200, Axel Bojer wrote:
Hmm. Må snart vurdere å samle opp ord før jeg sender, men drister meg til en til:
escaped, altså som i \ for \ hva kaller vi det?
Beskyttet? (Det også stod i ordlista fant jeg ut.)
Hans
fredag 22. april 2005, 20:40, skrev Axel Bojer:
Hmm. Må snart vurdere å samle opp ord før jeg sender, men drister meg til en til:
Ellers så er det en mulighet å spørre på IRC. Jeg sitter der blant annet (ikke det at det er så stor hjelp i meg :P), og jeg ser at Herman og Tore er der også.... (Ellers så har jeg noen strenger jeg kunne tenkt meg å spørre om selv, på IRC altså.)
fredag 22. april 2005, 22:45, skrev Frode Jemtland:
Ellers så er det en mulighet å spørre på IRC. Jeg sitter der blant annet
#skolelinux?
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200504222040.13472.axelb@skolelinux.no:
escaped, altså som i \ for \ hva kaller vi det?
«Verna»?
I «.» i regulære uttrykk vert punktumet *verna* (mot å tolkast som eit vilkårlig teikn), og vert derfor tolka «bokstavlig».
Bokmål kan bruka «beskyttet», men eg synest «vernet» er betre der òg.