At 04.12.2001 01:29, Roy-Magne Mo wrote:
On Mon, Dec 03, 2001 at 10:03:33PM +0000, Andreas Landmark wrote:
Er ikke det «smør på flesk» hvor mange tjenere er ikke bakgrunnsapplikasjoner?
Du har vore lenge i unix-verda, ein heilt ordinær windows-utviklar synest det er veldig fint å køyre applikasjonen på konsollet. Lotus Notes er det også.
Lotus Notes er i høyeste grad en bakgrunnsapplikasjon, men du kan, som du sier, koble ett konsoll til den for å plage den litt i diverse betydninger.
At en tjener dumper logg/status i et konsoll gjør den ikke akkurat til en (interaktiv) brukerapplikasjon, for funksjonaliteten er ikke i konsollet, men heller i den tjenesten som tjeneren tilbyr...
Lotus Notes tilbyr epost/kalender/div fremfor at du kan skrive 'shutdown' og 'status' på en kommandolinje...
mener nå jeg da...