torsdag 15. januar 2004, 17:33, skrev Axel Bojer:
Og et poeng til før jeg (kanskje) gir meg: Etterligner klinger (iallefall for meg) mer voksent-akademisk, tyngre og vanskeligere å huske. Hermer derimot er mer barsnlig, kortere og smidigere og lettere å huske.
Godt poeng ...
Ellers lykke til med ordvalget :-)
Jaha :-)
- K