tirsdag 4. mai 2004, 00:54, skrev Sven Harald Klein Bakke:
Er ellers interessert i å hjelpe til med oversettingen av KDE.
Utmerket. Det er laget en håndbok[1] for oversettere som vi anbefaler i tillegg til "Språklege retningslinjer" allerede nevnt av Karl Ove Hufthammer. Du må også skaffe deg skrivetilgang[2] til systemet for versjonshåndtering i Skolelinux. Med litt enkle grep kan du lage eget passord og sende drift med et skript som heter cryptit[3]:
Vi setter veldig pris på om du kan delta på utviklersamling så snart du har mulighet. Her får man både god kontakt med de andre som bidrar, pluss en mengde med nyttige tips og triks som kan være litt vanskelig i oppstarten. Førstkommende blir arrangert på Høgskolen i Agder[4] den 28.-30. juni.
Velkomme til gjørokratiet. Flott med enda en gjørokrat! :-)
[1] http://i18n.skolelinux.no/nyttig.html [2] http://developer.skolelinux.no/cvsusage.html [3] http://developer.skolelinux.no/scripts/cryptit [4] http://www.skolelinux.org/no/activities/activities/2004/june/gathering_2004-...
mvh Knut Yrvin