På pratekanelen #spell-norwegian er det et irc-møte om stavekontrollen.
Nærmere informasjon her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27
Mvh Axel
Såvidt jeg kan se er det nå, men unntatt @Falcone og @Sparre, som ikke ser ut til å lese kanalen, så ser det tomt ut :-(Venter litt til, fint om det kommer noen, altså #spell-norwegian
Mvh Axel