Dagens Computerworld Norge har et notis om stavekontrollprosjektet på side 8. Det inkluderer URL og et lite bilde av Axel og meg. Journalisten var for noen uker siden i kontakt med oss, og har nå endelig fått artikkelen på trykk. :)
Løp og kjøp. :P
På pratekanelen #spell-norwegian er det et irc-møte om stavekontrollen.
Nærmere informasjon her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27
Mvh Axel
[Axel bojer]
På pratekanelen #spell-norwegian er det et irc-møte om stavekontrollen.
Nærmere informasjon her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27
Det er mandag 3. april, ja?
På pratekanelen #spell-norwegian er det et irc-møte om stavekontrollen.
Nærmere informasjon her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27
Mvh Axel
Såvidt jeg kan se er det nå, men unntatt @Falcone og @Sparre, som ikke ser ut til å lese kanalen, så ser det tomt ut :-(Venter litt til, fint om det kommer noen, altså #spell-norwegian
Mvh Axel
På pratekanelen #spell-norwegian er det et irc-møte om stavekontrollen.
Nærmere informasjon her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27
Mvh Axel
Såvidt jeg kan se er det nå, men unntatt @Falcone og @Sparre, som ikke ser ut til å lese kanalen, så ser det tomt ut :-(Venter litt til, fint om det kommer noen, altså #spell-norwegian
Mvh Axel
Er visst litt forut for min tid, dette er på *mandag* kl. 1800 Men da skal alle være grundig advart :-)
Mvh en litt skamfull Axel
[Axel Bojer]
Er visst litt forut for min tid, dette er på *mandag* kl. 1800
Jepp. Til alle nye lesere, så minnes det om at stavekontrollprosjektet arrangerer IRC-møte på #spell-norwegian i IRC-nettet Freenode (f.eks. irc.debian.org) i dag kl. 18:00 norsk tid.
Agenda og slikt finnes på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27.
[Axel Bojer]
Er visst litt forut for min tid, dette er på *mandag* kl. 1800
Jepp. Til alle nye lesere, så minnes det om at stavekontrollprosjektet arrangerer IRC-møte på #spell-norwegian i IRC-nettet Freenode (f.eks. irc.debian.org) i dag kl. 18:00 norsk tid.
Agenda og slikt finnes på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27.
... og jeg klarte altså ikke å komme til tross for at jeg sendte ut første varsel :-(Håper det ble noe av? Hvem kom?
Mvh Axel
axelb@skolelinux.no wrote:
[Axel Bojer]
Er visst litt forut for min tid, dette er på *mandag* kl. 1800
Jepp. Til alle nye lesere, så minnes det om at stavekontrollprosjektet arrangerer IRC-møte på #spell-norwegian i IRC-nettet Freenode (f.eks. irc.debian.org) i dag kl. 18:00 norsk tid.
Agenda og slikt finnes på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27.
... og jeg klarte altså ikke å komme til tross for at jeg sendte ut første varsel :-(Håper det ble noe av? Hvem kom?
Det ble noe av ja :-)
Jacob, Petter, Håvard og undertegnede deltok. Håvard skriver referat som vil bli lagt ut en av de nærmeste dagene.
Mvh, Jørgen
On 4/3/06, Jørgen Grønlund jorgenhg@broadpark.no wrote:
Det ble noe av ja :-)
Jacob, Petter, Håvard og undertegnede deltok. Håvard skriver referat som vil bli lagt ut en av de nærmeste dagene.
Hei
Er det nokon som kan laste opp irc-loggen ein plass. Eg gløymde å leggje han opp før eg reiste til Oslo i dag. Viss nokon av dykk er raske så kan det vere eg får ut eit referat i kveld.
Håvard
Håvard Korsvoll wrote:
On 4/3/06, Jørgen Grønlund jorgenhg@broadpark.no wrote:
Det ble noe av ja :-)
Jacob, Petter, Håvard og undertegnede deltok. Håvard skriver referat som vil bli lagt ut en av de nærmeste dagene.
Hei
Hei!
Er det nokon som kan laste opp irc-loggen ein plass. Eg gløymde å leggje han opp før eg reiste til Oslo i dag. Viss nokon av dykk er raske så kan det vere eg får ut eit referat i kveld.
Slang den ut her nå:
http://www.skolelinux.no/~jorgenhg/%23spell-norwegian.2006-04-03.log
-Jørgen
Referat frå møtet ligg her:
http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27
Les og bli vis!!
Håvard