[Jacob Sparre Andersen]
Jeg er ikke ekspert i norsk grammatik, men hører han-/hun-/intetkøn ikke snarere til i »CLASS«-feltet end i »CONJUGATION«-feltet?
Jeg er heller ingen ekspert på sådanne, men oppfatter vel ordklasse som en oppdeling i type ord, dvs. blant annet hvordan ordet kan brukes i setninger og hvilke ord de kan bindes sammen med. Er det forskjell på hvordan hunkjønns- og hankjønnsord brukes i setninger eller hvilke ord de kan bindes sammen med?
Hvilke verdier bruker dere i CLASS og CONJUGATION for de andre stavekontrollene?