On Thu, 2004-03-18 at 23:21, Axel Bojer wrote:
Min diskusjon går vel så mye på å finne en praktisk løsning som å finne en ideell en. Synes det er vel så viktig :-)
viss argumentet ditt er at U+2018 er vanskeleg tilgjengeleg, så er no det ei lett sak å fikse. vi brukar trass alt Linux!
eg brukar amerikansk tastaturutlegg, og då er det naturleg å plassere desse teikna på AltGr+semikolon og AltGr+apostrof:
keycode 47 = semicolon colon leftsinglequotemark guillemotleft keycode 48 = apostrophe quotedbl rightsinglequotemark guillemotright
putt i ~/.Xmodmap. skriv xmodmap ~/.Xmodmap -- det vert gjort automatisk neste gong du loggar inn i dei fleste distribusjonar.
(som du sikkert forstår får eg «» om eg held nede Shift.)