Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200307141612.23884.axelb@skolelinux.no:
Merk at «sequence» i matematikk- og IT-samanheng skal heita *følgje*, og ikkje «sekvens» eller «rekkje». I databasesamanheng er «teljar» det einaste rette.
Takk! er: <td>sequence</td> <td>rekke, (i database sammenheng:) teller</td> Ok?
Nei. Eg skreiv «følgje», *ikkje* «rekkje». Men eg tvilar på at «sequence» blir brukt i denne samanhengen uansett, so det kan godt stå berre:
<td>sequence</td> <td>(i database sammenheng:) teller</td>