Dan Åsen Hansen skreiv 22.04.2022 08:05:
Angående KDE på bokmål så planlegger jeg et "fremstøt" på det igjen.
Noe av det jeg sliter litt med er å bestemme meg for hvor jeg skal starte (utrolig dyktig prokrastinator), så alle tips mottas med takk.
Eg har nokre forslag:
Noko av det mest *synlege* er nok filene i «plasma-workspace» og «plasma-desktop» (og gjerne «systemsettings»). Her er det mange små filer, og det er jo gjerne litt meir motiverande. Vanskegraden varierer veldig, frå veldig enkel til kjempevanskeleg (typisk sære tekniske ting, som kryptografi og nettverksterminologi).
Elles er jo program som Dolphin, Okular, Spectacle og Konsole populære. Men dei er litt større (Spectacle er det minste programmet).
Og generelt anbefaler eg å omsetta program ein sjølv brukar mykje. Då oppdagar ein òg lettare feil og inkonsistent språk.