[Karianne]
Hva er galt med å bruke denne lista? Evt. prefikse den med [ordliste] elns.
Sikkert intet galt, hvis det ikke blir for mye trafikk av det. Alle som er med i alioth-prosjektet (URL:http://alioth.debian.org/projects/spell-norwegian/) vil da kunne oppdatere det som skal oppdateres, vil jeg anta. (Bare å melde seg. :)