Jarl Arntzen wrote: (...)
Lurer rett og slett på om jeg skal legge dette inn som en del av bruksanvisningen til tegnkartet. Jeg har lurt på dette i flere år og hadde spart mye tid dersom jeg visste hvordan dette skulle gjøres til å begynne med :)
Det tror jeg er lurt :-)
-Axel