fr. den 11.07.2008 klokka 14:32 (+0200) skreiv Alexander Nicolaysen Sørnes:
På Fredag 11 juli 2008 , 14:11:30 skrev Kjetil Torgrim Homme:
On Fri, 2008-07-11 at 07:54 +0200, Herman Robak wrote:
On Thu, 10 Jul 2008 22:16:25 +0200, Axel Bojer axelb@skolelinux.no
wrote:
rå skriver??
«driverløs»? «direkte»? Noen bedre?
rå skrivar -> heftig skrivar. "rå" som forsterkande adjektiv vert litt munnleg.
Er det snakk om direkte tilgang til skriveren, eller at den er veldig bra? :)
Jeg gjetter på at det er driverløs tilgang, jfr. man stty | grep raw Ikke at jeg har en kokt skriver, dog :-)
(synd at de tok vekk "Printer is on fire" - )
Bjørn