Håvard Korsvoll skrev:
On 3/3/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på mandag. Alle som er interessert i stavekontrollen er hjertelig tilstede. Jeg har startet på en wiki-side om møtet på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306.
Hei, kan vi utsetje møtet ei veke? Eg skal flytte denne helga (til Fagernes) og er heilt sikkert ikkje på nett på mandag. Breibandet blir installert på tysdag. Men om det vil vere operativt med det første er høgst usikkert.
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Håvard