Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på mandag. Alle som er interessert i stavekontrollen er hjertelig tilstede. Jeg har startet på en wiki-side om møtet på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306.
Skal vi forsøke å holde møtet på #skolelinux, eller på #spell-norwegian som sist. Hvis vi holder det på #skolelinux, så kan det hende vi får flere deltagere, mens hvis vi holder det på #spell-norwegian, så unngår vi å forstyrre de som ikke er interessert.
Jeg og Axel har brukt #skolelinux til å diskutere stavekontrollen før uten å bli kastet ut, så jeg tror det kan gå bra.
Hvilke tema bør vi ta opp? Oppdater agendaen p å wiki-siden.
Vennlig hilsen,
On 3/3/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på mandag. Alle som er interessert i stavekontrollen er hjertelig tilstede. Jeg har startet på en wiki-side om møtet på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306.
Hei, kan vi utsetje møtet ei veke? Eg skal flytte denne helga (til Fagernes) og er heilt sikkert ikkje på nett på mandag. Breibandet blir installert på tysdag. Men om det vil vere operativt med det første er høgst usikkert.
Håvard
Håvard Korsvoll skrev:
On 3/3/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på mandag. Alle som er interessert i stavekontrollen er hjertelig tilstede. Jeg har startet på en wiki-side om møtet på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306.
Hei, kan vi utsetje møtet ei veke? Eg skal flytte denne helga (til Fagernes) og er heilt sikkert ikkje på nett på mandag. Breibandet blir installert på tysdag. Men om det vil vere operativt med det første er høgst usikkert.
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Håvard
[Håvard Korsvoll]
Hei, kan vi utsetje møtet ei veke? Eg skal flytte denne helga (til Fagernes) og er heilt sikkert ikkje på nett på mandag. Breibandet blir installert på tysdag. Men om det vil vere operativt med det første er høgst usikkert.
Jeg er fleksibel, og hvis det er bare meg og deg, så blir det litt trist uten deg. :)
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Det høres bra ut. Jeg mistenker at det er endel finpuss av systemet som gjenstår og prioritetsavgjørelser som bør tas, og jo før jo heller. :)
[Håvard Korsvoll]
Hei, kan vi utsetje møtet ei veke? Eg skal flytte denne helga (til Fagernes) og er heilt sikkert ikkje på nett på mandag. Breibandet blir installert på tysdag. Men om det vil vere operativt med det første er høgst usikkert.
Jeg er fleksibel, og hvis det er bare meg og deg, så blir det litt trist uten deg. :)
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Det er fint, da skal jeg gjøre det samme :-)
Axel
axelb@skolelinux.no wrote:
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Det er fint, da skal jeg gjøre det samme :-)
Eg skal prøva å bli med eg òg.
Erik
On 3/4/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
[Håvard Korsvoll]
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Det høres bra ut. Jeg mistenker at det er endel finpuss av systemet som gjenstår og prioritetsavgjørelser som bør tas, og jo før jo heller. :)
Hurra, no har eg fått fiksa meg nettilgang her i Fagernes :). Så det er ikkje noko problem å vere med på møtet i morgon.
Ja vi må få orden på litt småting no, og vi må finne ut kva som er viktigast å jobbe med.
Håvard
On 3/3/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på mandag. Alle som er interessert i stavekontrollen er hjertelig tilstede. Jeg har startet på en wiki-side om møtet på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306.
Skal vi forsøke å holde møtet på #skolelinux, eller på #spell-norwegian som sist. Hvis vi holder det på #skolelinux, så kan det hende vi får flere deltagere, mens hvis vi holder det på #spell-norwegian, så unngår vi å forstyrre de som ikke er interessert.
Eg synes vi skal bruke #spell-norwegian. Eg trur det blir nokre fleire deltakarar denne gongen enn forrige gong, så eg trur det er lurt å bruke ein eigen kanal. Vi kan heller leggje ut eit hint på #skulelinux om møtet, så kan dei som er interessert kome innom.
Håvard
Petter Reinholdtsen skrev:
Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på mandag. Alle som er interessert i stavekontrollen er hjertelig tilstede. Jeg har startet på en wiki-side om møtet på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306.
Jeg kan desværre ikke deltage. Jeg havde glemt at reservere tidspunktet, og nu er det sat af til et andet formål. Giver I besked her på listen om hvornår der er møde næste gang?
Jacob