Gaute og jeg hadde eb liten samtale angående profilnavnene. Hvor ligger disse lagret? De burde vel blitt del av en eller annen po-fil slik at de kan oversettes? (Altså til Arbeidsstasjon, Tjener og LTSP-tjener eller tynnklientjener). Dette er av betydning når man skal skrive dokumentasjon for nye brukere- Jeg er av den mening at de burde møte norske betegnelser også her :-) (Kanskje det finnes en po-fil allerede ?)
mvh Axel