onsdag 20. juli 2005, 12:59, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer wrote:
black -- svart? -> tiltredes fra min side
Kanskje «svartfeit» kan brukast?
Synes kanskje «svart» høres bedre ut, det er vel klart nok at det har med det du kaller «tyngden» å gjøre?
Det kjem an på (mangel på) samanhengen.
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
... men da må de vel skrive med svartere skrift, noen andre alternativer finnes vel ikke.
-Axel