From: Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org To: i18n-no@lister.ping.uio.no
black -- svart? -> tiltredes fra min side
Kanskje «svartfeit» kan brukast?
Synes kanskje «svart» høres bedre ut, det er vel klart nok at det har med det du kaller «tyngden» å gjøre?
(...)
Karl Ove Hufthammer
«plakatfeit»? Det får iallfall fram at det er snakk om ein type feit skrift.
Eg likar forslaget.
hm. Eller plakatbredde? Det er vel en beskrivelse av tegnbredden?
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere? Til en viss grad kan man gjøre den svartere ved å bruke mer blekk/toner på samme sted, men svartere enn svart går jo ikke, så for f.eks plakatfet (eller hva vi nå kaller det) må man vel endre tykkelsen (på bokstavstrekene mener jeg)?
-Axel
Axel Bojer wrote:
black -- svart? -> tiltredes fra min side
Kanskje «svartfeit» kan brukast?
Synes kanskje «svart» høres bedre ut, det er vel klart nok at det har med det du kaller «tyngden» å gjøre?
Det kjem an på (mangel på) samanhengen.
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
onsdag 20. juli 2005, 12:59, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer wrote:
black -- svart? -> tiltredes fra min side
Kanskje «svartfeit» kan brukast?
Synes kanskje «svart» høres bedre ut, det er vel klart nok at det har med det du kaller «tyngden» å gjøre?
Det kjem an på (mangel på) samanhengen.
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
... men da må de vel skrive med svartere skrift, noen andre alternativer finnes vel ikke.
-Axel
Axel Bojer wrote:
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
... men da må de vel skrive med svartere skrift, noen andre alternativer finnes vel ikke.
Kva meiner du med «svartere»? I den skrifta er det løyst ved hovudsaklig å la den ekstra strekbreidda gå *inni* bokstavane, i staden for utanfor.
Andre skrifter som gjer det same, er ymse fastbreiddskrifter, laga for programmering o.l.
Og som ein kuriosa, kan eg nemna at i tekstmodus, gjev ANSI-kodar for «bold» *lysare* skrift.
onsdag 20. juli 2005, 13:25, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer wrote:
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
... men da må de vel skrive med svartere skrift, noen andre alternativer finnes vel ikke.
Kva meiner du med «svartere»? I den skrifta er det løyst ved hovudsaklig å la den ekstra strekbreidda gå *inni* bokstavane, i staden for utanfor.
mao: du er enig i at skriftstreken er bredere, som var mitt poeng? ... svartere betyr det ordet sier: mørkere ved å bruke mer blekk/toner, slik jeg skrev i en tidligere posting, men mulig man har gått bort ifra det; på skrivemaskiner var iallfall det en metode.
-Axel
Onsdag 20. juli 2005 13:30 skreiv Axel Bojer:
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
... men da må de vel skrive med svartere skrift, noen andre alternativer finnes vel ikke.
Kva meiner du med «svartere»? I den skrifta er det løyst ved hovudsaklig å la den ekstra strekbreidda gå *inni* bokstavane, i staden for utanfor.
mao: du er enig i at skriftstreken er bredere, som var mitt poeng?
Som sagt, ja.