Sundag 2. september 2001 14:18 skreiv Øystein Skadsem:
Jeg synes vel egendefinert er den beste oversettelsen. Det høres bedre ut. :-)
Einig når det gjeld 'custom', men ikkje når det gjeld 'customize'. Verbet 'eigendefiner' verkar oppkonstruert. Eg trur me godt kan bruka custom->eigendefinert og customize->tilpass utan at det skapar forvirring.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes