Hei.
I forbindelse med at Bergen skulle bruke OpenOffice.org på SuSE, så betalte de
IBM for å lage rpm pakker av OOo v1.0.2 for norsk. Disse ligger på mitt
hjemmeområdet på developer, og de tar mye plass.
Nå som sidene for OOo.no er flyttet under OOo paraplyen, kan disse sikkert
slettes. Noen som har noen invendinger ?
Hvis jeg ikke har hørt noe til i morgen, så sletter jeg disse.
--
-Frode
(Beklager hvis det kommer to av denne..... Glemte å sette riktig avsender på
den første mailen)
Petition for a Software Patent Free Europe:
http://petition.eurolinux.org/
Petition for "Consumers Against Copy Control":
http://cacc.drmowinckel.com/
Utility is when you have one telephone, luxury is when you have two,
opulence is when you have three -- and paradise is when you have none.
-- Doug Larson