Hei.
I forbindelse med at Bergen skulle bruke OpenOffice.org på SuSE, så betalte de IBM for å lage rpm pakker av OOo v1.0.2 for norsk. Disse ligger på mitt hjemmeområdet på developer, og de tar mye plass.
Nå som sidene for OOo.no er flyttet under OOo paraplyen, kan disse sikkert slettes. Noen som har noen invendinger ?
Hvis jeg ikke har hørt noe til i morgen, så sletter jeg disse.
Onsdag 03 november 2004 10:24 skreiv Frode Jemtland:
Hei.
I forbindelse med at Bergen skulle bruke OpenOffice.org på SuSE, så betalte de IBM for å lage rpm pakker av OOo v1.0.2 for norsk. Disse ligger på mitt hjemmeområdet på developer, og de tar mye plass.
Nå som sidene for OOo.no er flyttet under OOo paraplyen, kan disse sikkert slettes. Noen som har noen invendinger ?
Hvis jeg ikke har hørt noe til i morgen, så sletter jeg disse.
Næh, berre slett dei. Framtidige versjonar av SuSE vil heilt sikkert innehalda omsetjingane våre uansett, sidan dei er med i den offisielle kjeldekoden no. Eg har teke ein kopi av filene til ei lokal maskin, men har ingen plass å leggja dei ut.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes