Karl Ove Hufthammer skrev:
- ordet «dashbord» skildrar ikkje funksjonen i systemet godt. Det er rett
og slett eit dårlig ord på *engelsk*.
Burde du så ikke sende en fejlrapport om den engelske tekst? Du kan eventuelt skrive til Christian Perrier fra Debian-projektet, for at høre ham om hvordan han griber det an, når en originaltekst skal rettes.
Jacob