On Tue, 2004-03-30 at 22:06, Karl Ove Hufthammer wrote:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200403271850.36809.axelb@skolelinux.no:
Sentral,
Dette er vel heller Mellom-Amerika elns.
nei, slett ikkje! eg synest eigentleg det er ein svært dårleg idé å omsetje dei amerikanske og kanadiske tidssonenamna. merk til dømes at US/Central og Canada/Central _ikkje_ er det same: dei skiftar til/frå sommartid på forskjellige tidspunkt.