Petter Reinholdtsen skrev:
CLASS CONJUGATION
Substantiv hankjønn/hunkjønn/intetkjønn, (u)bestemt en/flertall, genitiv, etc
Jeg er ikke ekspert i norsk grammatik, men hører han-/hun-/intetkøn ikke snarere til i »CLASS«-feltet end i »CONJUGATION«-feltet?
Jeg tror forresten forslaget fra websiden om "Viss eit ord tilhøyrer fleire klassar, så kan du føre det opp med komma mellom" er feil og bør fjernes,
Enig.
Jacob