Arno Teigseth skreiv:
Når man setter inn en Avkryssingsboks får denne automatisk navnet CheckBox1, og etiketten blir også engelsk.
Er det ikke best å ikke oversette navnene til Avkryssingsboks1 osv?
Nei, programmet bør heller rettast til å setta inn «Avkryssingsboks1» osv.